Thursday, November 09, 2006

 
Nog een paar dagen en ik vertrek voor 2 weken naar Agadez in Niger. Het is daar nu 28 graden overdag wat erg aangenaam klinkt. Ik ben al geruime tijd bezig met de voorbereidingen en ondertussen erg benieuwd geworden of het er echt zo mooi is als ik me voorstel (zie plaatje), of mijn plannen en ideeen zijn te realiseren, of ik tijd genoeg heb (2 weken!), of het Frans dat ze er spreken verstaanbaar is, of ik niks essentieels vergeet mee te nemen aan tekenspullen, gereedschap(?), foto's van mijn kinderen (! - en man natuurlijk..), papieren, geld, of ik een internetverbinding kan vinden waarmee ik bij mijn weblog kan komen... Maar vooral heb ik er heel veel zin in. De voorbereidingen hebben nu lang genoeg geduurd: van start!

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?